luni, 30 iulie 2007

Gabriela Herbel

Pozele de mai jos ilustreaza operele Gabrielei Herbel membru al Uniunii Artistilor Plastici si al Mesterilor Populari. Prima data am cunoscut-o la Cocosul de Hurez (unul din evenimentele ce au avut loc anul trecut, si care m-au determinat sa indraznesc sa visez si sa realizez Biba Bijoux :D) eram fermecata, nu-mi venea sa mai plec de acolo, in principiu face obiecte decorative (vaze foarte interesante si chestii de pus pe perete) si cateva accesorii (medalioane, coliere, bratari). Intrebarea mea este: Ati dori ca aceste accesorii sa se afle mereu alturi de le mele, adica sa le puteti gasi in magazinele unde se gasesc si produsele mele, sa le puteti comanda si lua de le mine, sa le vedeti pe site etc? Am mare nevoie de parerile voastre, asa ca astept comentarii la rubrica de mai jos, mail-uri sau apelari pe mess :)



Astea doua sunt ale mele, cea aurie de anu trecut, iar cealalta de ieri :)

4 comentarii:

Ioana spunea...

imi plac, sa stii. sunt originale, vesele, hipioate si au multe bilute [exact cum imi plac mie]. au forme interesante. dar si cele realizate de tine [din a doua poza] sunt tare faine, mai ales cel colorat, din stanga. poate-n viitorul apropiat imi faci si mie unul :)
eu zic ca merita sa fie oferite publicului larg, alaturi de ale tale.

Ioana [dulce_soare]

Andreea Vaduva spunea...

mersi muult!:) cele din a doua poza sunt facute tot de ea, cumparate de mine:X...da, si eu zic al fel, sunt foarte pe gustul meu cele facute de ea:)....mai, bine ca aflu si eu acum ca ai blog :P

Cristina Papacu spunea...

sunt foarte dragute, imi plac in special colierele din stanga sus. totusi eu prefer (pentru mine)culori curate, nu stridente, dar neamestecate.
sunt frumoase, felicitari!

Andreea Vaduva spunea...

:) ma bucur ca va plac