marți, 7 august 2007

Multumesc, Andra!

Ieri mi s-a intamplat ceva minunat, genu ala de lucru care te face sa mergi mai departe cu toata forta si care te face sa te simti iubit/apreciat/respectat/vrut. Andra mi-a descoperit cerceii vara asta de atunci ne-am intalnit lunar pentru a-i livra cateva perechi si ne-am intains la vorba ca orice fete ;)) Iar ieri m-am trezit ca dupa ce-i dau punguta cu cercei scoate si ea o punguta :-O cu scoici (superbe!!!!! - a doua poza) si apoi alta in care era un colier facut de ea :x (prima poza - scoica gasita pe malul lacului, curatata, pictata si atasata siretului )...am ramas socata, placut socata :D...nici nu stiam cum sa reactionez...a fost atat de frumos...e placut sa primesti cadouri..dar daca se intampla cand te astepti mai putin...e minunat. Multumesc, Andra!

Niciun comentariu: