duminică, 2 septembrie 2007

Cercei modelati

Un cadou muzical...brosa, cercei si medalion...pentru momentele in care prietena ta ramane fara partituri :P



A brad new TV, with modern design..is it too modern?



Cerceii astia arata ca atunci cand in filmele de el Pro TV e bagata o discheta foarte importanta intr-un calculator, astfel le apar niste semne indescifrabile pe monitor, si adevarul suprem ii lumineaza :))







Daca lumea s-a intors cu susul in ojs, si ciresele fac al fel, s-au gandita sa aiba un fruct copt verde si frunzulita rosie...s-or fi gandit bine?



Cap ou pas cap?

6 comentarii:

Ioana spunea...

cred ca primul set il vreau si eu! de fapt, sigur. :D oricum, mai discutam pe mess si imi spui cat costa/detalii.. :) imi place la nebunie! :X

Andreea Vaduva spunea...

;)) da, sigur! asteapta nerabdator sa aiba stapana :P costa 30 de lei (brosa, medalion, cercei)

Flo spunea...

Mor dupa cerceii cu gauri inauntru :)
Dar si restul sunt foarte reusiti!

Andreea Vaduva spunea...

=)) "cu gauri inauntru"..tare! mersi mult! Sa stii ca si eu admir in tacere talentul tau! Ciupercutele sunt geniale!

Flo spunea...

You make me blush :">
Nu o sa mearga nicaieri, pentru ca imi trebuie o firma pe care sa le declar... bla bla... :P
Astept sa cresc mare =)) poate atunci fac ceva :))

Andreea Vaduva spunea...

Been there, done that...daca esti student acum e momentul, pt ca astia de la Registrul Comertului au super oferta pt categoria asta...din calculele mele nu-ti trebuie mai mult de 300 de lei..iar restul (bataii de cap) vine de la sine :)