marți, 5 februarie 2008

My (first) collection - URBAN

URBAN este caracterizat de accesorii masive: bratari groase si cercei mari, culoare predominanta de fond este gri, iar desenele "arta suburbana". Colectia e destinata "fashionistelor", persoanelor "out of the system" si tuturor fetelor care simt ca stilul le e definit de aceste accesorii.

Primele 9 perechi de cercei sunt pictate de Mister si sunt unicate. Probabil ca deja recunoasteti stilul :).

Pret cercei: 15 lei
Pret bratari 20 de lei










Pe cei care urmeaza, culoarea este imprimata cu ajutorul unei frunze :)







Ganditi si actionati ECO!!!





Bratara asta e de fapt cea mai frumoasa, dar nu mi-a iesit poza bine deloc :D





ganditi si actionati GREEN!!!


7 comentarii:

top spunea...

draguta colectia ta. ;)

life spunea...

imi plac la nebunie cerceii. nici bratarile nu sunt mai prejos! foarte frumos!

Andreea spunea...

wow...nice work. primii cercei sunt super tari, putin mai altfel fata de stilul tau de pana acum.

Andreea Vaduva spunea...

Pai, da...primele 9 perechi sunt pictate de Mister..Oricum, tineti aproape, voi veni cu o colectie absolut inedita ;)

Anonymous spunea...

Bratara aia e mai frumoasa live decat in poza...imi place mult.Am vazut-o la Now&Wow:D...Norishor

Andra spunea...

imi plac mult modelele noi!!good job :D pe toti ii vreau :))

Andreea Vaduva spunea...

:)) mersi! din pacate primele 9 perechi erau unicate :|