luni, 26 mai 2008

C-U-P-R-U

S-au intalnit Dl Cupru si duduia Sticla si iata ce a iesit




...relatia s-a stricat temporar...Madam Cafea, femeie cu experienta si sarm si-a bagat coada...



dar "comunicara a fost raspunsul"



poate razbunare, poate independenta, dar duduia, acum doamna deghizata in sarma argintata, si-a facut de cap cu Ardeiul iute. Pfuaa! Ce-o sa zica acum orasul o sa vuiasca, s-a zis cu reputatia dumneaei






Nu stiu ce sa zic...probabil ca Dl. Cupu si Dl Lemn discutau despre afaceri..sau puneau tara la cale.



Pretul unei perechi de cercei sau al unui inel este de 12 lei.

Ah! Era sa uit! Pozele s-au suparat si s-au uratit. Motivul? Camera mea a plecat in concediu, in concediu medical, iar ele au ramas la serviciu, sa duca greul in spate. Tz tz tz

3 comentarii:

Roxie spunea...

woooow!! sunt superbi cerceii si inelusele!

daiana spunea...

Draga Andreea, am intrat si eu acum si m-am uitat ce minuntaii ai facut.Am vazut si reportajul cu tine si mi-a placut grozav.Ma bucur ca ti-a placut ceea ce lucrez si sa stii ca m-ai uns pe suflet cu cartea ta- "Micul print". Si eu sunt indragostita iremediabil de el :)
Te pup cu drag, Daiana

BURP spunea...

hey :)
super dragutze noile creatzii si povestile ;)) had fun reading