duminică, 20 iulie 2008

Handmadeart - FEST

Asa cum v-am spus am mers la targul Handmadeart - FEST, dar din pacate numai una din cele doua zile, pentru ca ieri m-a lovit miseleste o durere de masea pe care am intretinu-o cat am putut cu calmante si spirt :D Ma si luasera de cap aburii de alcool asa ca a trebuit sa plec urgent acasa. Dar m-am bucurat foarte tare ca am vizitat cetatea care mi-a palcut la nebunie, e cea mai frumaosa cetate pe care am vazut-o pana acum, ca m-am intalnit din nou cu cei de la Handmadeart care sunt extraordinari, foarte prietenosi si buni organizatori, mereu calmi si primitori. targul a fost super, am avut cateva reprezentatii de teatru, ceva muzica, mult mult handmade si un continuu val de aer proaspat si oameni frumosi.

Iata si cateva poze din calatoria mea :)







Cativa dintre participanti au fostȘ

Aiurea Shoes
Verii Botez
Catwork
Bee Free
Cinnamon and Cloves
Cercei din piele
Buburuze
Pumpkin Design
Cristina Darie
Zaza Studio Design

si multi altii, ale caror nume din pacate nu le-am retinut.

2 comentarii:

sireneanee spunea...

buna ,am tot cautat poze de la eveniment dar se pare ca esti singura care a postat ,mi-ar fi placut sa vad mai multe poze,sa vad prin ochii vostri cum a fost acolo!

Irys spunea...

Hey, poze de la eveniment sunt si pe http://www.flickr.com/photos/metallirys/ :)

Foarte fina o fost targul, imi pare rau ca ai plecat mai devreme :(