miercuri, 8 aprilie 2009

Biba Bijoux si Breslo


Poate o parte dintre voi ati observat ca am renuntat la magazinul Biba Bijoux de pe Breslo. Poate ca acum cateva zile as fi vrut sa explic in detaliu ce si cum, sa scriu un eseu despre moralitate, originalitate, personalitate. Dar am realizat ca ar fi inutil, cei care ar intelege ar fi tot cei care stiu deja ce spun, restul ar ramane cu ale lor.

To make a long story short am plecat din Breslo pentru ca acolo 90% din magazine prezinta practic acelsi produs: de proasta calitate si cel mai important care nu are nicio idee noua, care copiaza ceva ce altul a gandit nopti intregi si a asudat facand si desfacand pana la rezultatul final. Pe de alta parte sunt si cei 10% pe care ii respect, care fac lucruri extraordinare si care nu au ce cauta in Breslo - o comunitate care sustine sus si tare ca totul a fost deja inventat (pai hai sa facem niste nani si sa fumam havane ca nu mai avem treaba aici pe planeta - ce facem ne intoarcem la "noi muncim, nu gandim!" si la "scrieti orice baieti, numai scrieti"?) si ca putin copiat nu a omorat pe nimeni (wtf?!?!?! copiatul nu e menit sa omoare de aia e numit copiat si nu crima, nu?). Breslo a dovedit ca e lipsit de moralitate si de fair-play. E treaba lor! Nu o sa-i invat eu acum ca e rau sa fii duplicitar, ca e bine sa fii om, balarii d-astea in care oricum nu mai crede nimeni.

Daca Breslo reprezinta handmadeul din Romanaia, atunci eu cu certitudine nu fac handmade, pentru ca domeniul asta are si el niste valori, care in Breslo, cel ceausist, au disparut cu desavarsire.

Pentru oricine e sau nu de acord cu mine, e liber sa comenteze prin argumente sau contraargumente . Am primit pe Breslo niste contraargumente mai mult decat puerile, ca sa folosesc un eufemism. Daca ele vor fi reluate in comentarii voi raspunde cu drag :)

In alta ordine de idei, revenind la Biba Bijoux si la lucruri frumoase: pana la sfarsitul lunii voi avea propriul magazin online, nu va fi mare filosofie si cel mai probabil nu va avea niciun design revolutionar, dar cu siguranta av fi customer friendly, adica va fi facut strict pentru a va usura voua cautarile printre atatea bijoux.

Sperand ca nu v-am plictitsit cu povestile de culise, va doresc o saptamana cu cat mai mult soare si va spun un secret: deja pregatesc niste accesorii noi si colorate :)

Cu drag,

Andreea

2 comentarii:

All Style Magazine spunea...

Asta cu magazinul e o idee buna. Eu, de exemplu, vreau de vreo luna sa-mi cumpar niste bijuterii de la tine dar, pentru ca nu le pot vedea pe toate in mod organizat, mi-e foarte greu sa ma hotarasc ce anume mi s-ar potrivi. Asa ca abia astpt magazinul, da-ne de stire cand e gata.
Mariana

Andreea Vaduva spunea...

Da :) Saptamana viitoare e gata, o sa anunt aici pe blog. Multumesc mult pentru gandurile bune!