miercuri, 13 mai 2009

Aluminiul intra in scena

A trecut putin timp de cand lookul blogului din negru a devenit alb. De data asta nu mai e vorba de o inlocuire, ci de o adaugare: aluminiul. E mai luminos, mai stralucritor si poate mai versatil.

Acestea sunt primele lucruri pe care le-am facut acum cateva minute si m-am gandit sa vi le arat.

Mi-am dat seama ca de-a lungul timpului am comunicat din ce in ce mai putin si am tinut totul pentru mine, prezentand totul cand colectia era gata. De azi inainte as vrea sa colaboram, sa ne gandim impreuna, Biba Bijoux s anu mai fie doar al meu, sa fie al vostru :)

Ce ziceti?







3 comentarii:

Cristina Papacu spunea...

Uau, arata super! Aluminiul deschide si mai mult culorile pietrelor. Puuup

Andreea spunea...

Da si mie imi palce, si arat si mai tineresc si mai puternic parca :)

Tea spunea...

I see very much potential in this :)
ia sa le aduci si pe Charity.
Btw, pe la sfarsitul lui mai incepe un targ mai lungut. Contact me for juicy details.