duminică, 17 mai 2009

Amintiri frumoase Bestfest

Rasfoind folderul cu poze, am gasit imagini de la B'estfest 2008. Da, recunosc, am rasfoit folderul cu intentie, pentru ca postul asta mi-a trezit amintiri placute :)

Imi amintesc ca plecaseram cu asteptari mari. Acolo am gasit mult soare, mult nisip, vant, caldura insuportabila, oameni rataciti, dar tocmai asta ne-a apropiat foarte tare. Au fost niste zile obositoare, dar extrem de frumoase pentru ca le-am petrecut impreuna. Imi e dor de toata lumea de acolo, in special de fetele Aiurea. So, sweet days those days :)

Burp




Fandacsia




Ramona - Now&Wow





Aiurea








Virginia



Tricks Box



Coca






Noko







Evintage



Trinnie



Imagini si impresii despre eveniment mai sunt aici (Burp) si aici (Trinnie)

2 comentarii:

Boheme.Fille spunea...

Fetele de la Atelier Aiurea nu mai fac incaltarile acelea minunate??

Andreea spunea...

Nu stiu.. Judecand dupa blog se pare ca nu :|