marți, 19 mai 2009

Cand iesim in lume

Aratam asa:

Bijuteriile din colectia Obsolete au stat relaxate pe un fotoliu vintage la targul V4Vintage din 11 aprilie, care a avut loc la Cafepedia. Si zic eu ca un display mai bun de atat nu as fi putut gasi :)




La Targ cu Talc, pe 7 martie la sub-carturesti am incercat sa simulez un mic dejun. Adica panoul este o fereastra prin care privesti si vezi minunatiile: fluturi voiosi, flori fermecate, melci harnici etc. In timp ce pe masa, se afla ceasca de lapte cu scortisoara, bolul de cereale, cutit, furculita, in fine, cateva din elementele specifice unui mic dejun.





Intre timp Cosmina a exersat niste tehnici Fengshui, astfel cateva bijuterii au ajuns sa faca alpinism utilitar.



Asta sunt eu cu spatele la grandiosul mic dejun si cu fata spre BURP, cu care am sporovait toata ziua :D



A doua zi dupa targ, adica pe 8 martie, am primit de la Cosmina, cel mai frumos buchet pe care l-am tinut vreodata in mana.


Niciun comentariu: