duminică, 31 mai 2009

Concurs: Tu si Biba Bijoux - take 6

Una dintre cele mai placute surprize din ultimul timp a fost sa primesc mail de inscriere in concurs de la Geoki.
Imi e tare dor de ea, pentru ca e o persoana absolut magica. Imi e dor sa o vad miscandu-se, vorbind, ascultand, jucandu-se. Si imi e dor sa mai facem asta :)
Nu uitati, azi e ultima zi in care mai puteti vota prin comentarii! Maine va fi anuntata castigatoarea.
Aici e povestea ei:


"Draga Bibabijoux

Iti scriu acum cand ma aflu pe fuga.

De ce sunt pe fuga ?…pentru ca ma ascund.

Stai sa-ti spun povestea de la inceput.

………………………………………………………………………………………………

Astazi de dimineatza m-am gandit sa invadez curtea vecinului pentru ca zarisem niste floricele albastrici. Si ghici cine m-a ajutat sa aleg cea mai frumoasa floricica… ?..



« Brosa Bibabijoux question mark »

Cu ajutorul ei am analizat in amanunt fiecare albastrica..si da..am ales-o pe cea mai frumoasa…dupa cum se vede…



Am pus-o langa cerceii Bibabijoux din colectia basic si am luat-o la fuga…



..sa nu cumva sa ma prinda vecinul.

Si dupa cum vezi acum tot pe fuga sunt..



..dar Bibabijoux e cu mine.

Cateva cuvinte despre bijuteriile Bibabijoux ?

* Interesante ;
* Unice ;
* Jucause. "