marți, 19 mai 2009

Numim impreuna noua colectie


Acestea sunt ultimele mele creatii. Mai sus sunt colierele urmeaza inelele, cerceii si brosele. M-am gandit ca acestei colectii sa-i alegem impreuna numele.

Eu ma gandisem la Fragrance - niste bijuterii care ilustreaza parfumurile, toate nuantele volatile pe care le simti de-a lungul unei zile. Parfumuri care-ti trezesc amintiri, care atunci cand inchizi ochii iti nasc imagini.


Toate bijuteriile sunt lucrate manual din lemn, servetele, sticla si metal.

Astept parerile voastre legate de denumirea colectiei, idei, propuneri, ce va inspira voua aceste bijuterii si care credeti ca ar fi denumirea potrivita.

*Later Edit: concluziile aici.
*Intreaga colectie se poate gasi, in exclusivitate aici.




9 comentarii:

Cristina Papacu spunea...

"I am, I feel"

neubauten spunea...

BLUME.
asa parca arata,blume. piesa asta parca se potriveste colectiei
http://www.youtube.com/watch?v=FPLoRt2CG_U

Leti spunea...

Rays of Colour.e plina de culoare......

Boheme.Fille spunea...

Colour me pretty, Geometry in colours...Ma mai gandesc si revin:)..Sunt deja de vanzare? Ca as vrea si eu cateva.

Andreea Vaduva spunea...

Va multumesc mult pentru propuneri, toate sunt extraordinare, asa ca lista ramane deschisa.

Am mai primit pe mail de la Monica propunerea: « "Life goes craggy" pentru ca ultima colectie mi se pare "patratoasa" si e inspirata din natura, deci din viata. :X»

@neubaten: e foarte foarte frumoasa melodia si videoclipul, iti multumesc pentru link, indiferent de denumire, cred ca asta va fi linia melodica a colectiei :)

Boheme.Fille spunea...

Andreea..nu mi-ai raspuns si mie la intrebare:)

Andreea Vaduva spunea...

@Boheme.Fille: da, asa-i! Scuza-ma. Eram dusa de val cu numele :D As vrea sa le pun pe bibabijoux.ro dupa ce am un nume. Poti sa-mi dai un mail la office.bibabijoux@gmail.com si sa-mi zici cam ce te intereseaza (cercei, brosa, colier) si-ti trimit poze cu toate, ca sa-ti poti alege. Preturile sunt: 30 de lei pt. inele si cercei, 40 de lei brose, 45 de lei coliere medii si 50-55 lei coliere mari (in functie de cat sunt de mari) Unul dintre ele e cam huge :)

Andreea Vaduva spunea...

Diana P mi-a dat acest link: http://www.youtube.com/watch?v=zkobH1sr0cs&feature=related nu-i asa ca merge de minune?

Boheme.Fille spunea...

Mersi pt raspuns..o sa iti trimit un e-mail si sper sa reusesc sa fac si niste poze pt concurs maine si sa ti le trimit:D...Ai ales un nume pt colectie?