duminică, 31 mai 2009

Targ cu Talc 3

Ieri a fost Targ cu Talc, la sub_carturesti, unde ploaia nu a ajuns decat la intrare.

Pentru targul acesta am ales un altfel de display: o domnisoara eleganta s-a cocotat pe scaun si a fost de acord sa prezinte cateva bijoux.



Mai tarziu am mutat standerul in mijlocul camerei, unde era prea mult spatiu gol...din cauza ploii.



Alaturi de mine au fost:

BURP





Fandacsia




Si ce bine ca ne-a vizitat si Kitten (care a avut vineri seara un super show si ne-am amintit ce frumos era cand eram mici cu ceva muzica 80's cum ar fi asta sau asta)




Niste vacute superbe cu lavanda care se gasesc la magazinul de artizanat al Muzeului Taranului Roman si la Carturesti MTR



Si Radha care a fost in dreapta mea, cu un display extraordinar si cu bijuterii pe masura.




Si Amelie - organizatoarea tragului :)

3 comentarii:

BURP spunea...

loool :)) ce fetze :) sa stii ca am luat si noi cateva poze :D

Veronica Biliboc spunea...

Bravo, Andreea! Originala ca de obicei!

Andreea spunea...

@ burp: se aproba!
@ veronica: mersi ;)