marți, 14 iulie 2009

Doua pisicute isi cauta adapost




Am primit acest mail ieri; "Am o rugaminte, stii pe cineva care isi doreste sa adopte 1-2 pui de pisica? Ma chinui de ceva timp sa gasesc stapani pentru doua pisicute si chiar nu am gasit. Au 3 luni si le am de la o zi, sunt crescute in casa, educate la litiera, cu vaccinurile la zi, deparazitate si bineinteles sunt foarte iubitoare si jucause"

Daca aveti pofta de un nou sug=fletel care sa bantuie prin casa o puteti contacta pe Adina la catwoman55air@yahoo.com.

PS: din numele pozelor am descoperit ca cea neagra e Chloe si cea tigrata Daisy ;)) ce nume frumoase.Pe pisoii pritenului meu ii cheama: Farfurica, Degetica, Bismark si tot asa. E o diferenta, nu?

7 comentarii:

Leti spunea...

atat sunt de dulci si atat de tare mi-e dor de un pisic mic care miroase a laptic,care miorlaie non stop si zgarie la fel.....ca parca vad ca o s-o comit in curand,desi am stabilit ca nu voi ceda. :D

Andreea spunea...

Da, stiu ca nu-i corect si nici matur sa gadesc asa, dar as vrea sa raman mereu mici si jucausi *day dream*

tatiana spunea...

Imi plac rau...dar din pacate nu pot lua niciuna fiindca nu toti membrii familiei mele doresc animalute in casa. Sper insa sagasesti pe cineva iubitor si care sa le ofere multa caldura sufleteasca.

Alter Ego Blog spunea...

Ce dulci sunt :)

Boheme.Fille spunea...

Si-au gasit mititeii stapan?

Adina spunea...

Pisicutele nu si-au gasit inca stapani. Eu le gazduiesc temporar si intre timp au fost sterilizate.

Andreea Vaduva spunea...

Eu intre timp am gasit alta nebunie de pisic, baitelul meu preferat, care in momentul asta incearca sa am ajute sa tastez. Asta pe langa faptul ca face cu mana comentariilor voastre atingand monitorul :)