duminică, 16 august 2009

In ultima luna...




...am lipsit, am abadnonat, m-am transformat. Acasa nu mai e Bucuresti, acum e Rm. Valcea. Si mi-a luat cam o luna de tacere sa ma adaptez psihic si inca nu sunt vindecata de dor de Bucuresti.
In timpul asta, doua lucruri majore s-au intamplat: am din nou un pis mic si am vazut Band Of Brothers. Oricarei persoane interesate de WWII, psihologia soldatului., prietenie, loialitate, viata si moarte le recomand din suflet sa-si faca timp sa-l vada, cel mai bine in singuratate, acasa, fara sa riscati sa fiti intrerupti. E cu siguramta unul dintre cele mai emotionante filme pe care le-am vazut.

Cat despre pis: e nebun de legat si ma bucur ca sora mea l-a cules de pe strada.

2 comentarii:

Leti spunea...

hei,mult ai lipsit.
bine ca ai copil acum :)))

Andreea spunea...

pai sa stii ca asa ma simt, ca si cum as avea un copil :)