miercuri, 19 august 2009

Muffinlicious

Saptamana trecuta, in Bucuresti, am petrecut mult timp cu Cristina care are un acasa tare frumos, am iesit la un frappe cu Rodica, la un shake cu Geoki, la o limonada cu Denisa,Andreea si Ana, la o apa plata cu lamaie cu Virginia, am dat din intamplare (una fericita) si peste Monica si m-am plimbat prin Cismigiu.

Si ca trecerea mea pe acolo sa fie credibila, am lasat cateva amintiri pufoase la Hippie Hippie Shake in gang. Sunt Muffinlicious din fetru si sticla :)









Si in finalul apoteotic, de oscaruri: Thanks to Cristina who made all this possible :)

4 comentarii:

Cristina Papacu spunea...

muffinlicious sunt superbe!

Cristina Papacu spunea...

cheer up, mate!
one is glad to be of help.

Andreea Vaduva spunea...

da, cam sunt ;)

BURP spunea...

am si eu si le iubesc :)