vineri, 28 august 2009

R



Am inceput sa lucrez la proiectul R de pe la sfarsitul lui iunie. De vreo 2 saptamani am lucrat intes. Mai am jumatate si termin. Sper ca in cel tarziu 2 saptamani va voi putea da detaliile R.

Bijoux-urile de mai sus sunt lucrate din aluminiu aplatizat si pietre de sticla. Unele noi, pe care nu le pot folosi la cupru - cele roz si turcoaz- pentru ca intunecimea cuprului le fura tot farmecul.

Pe langa formele abstracte sau geometrice am modelat si pisici-medalioane.

Abia astept sa va pot spune despre ce este vorba si sa va arat totul.

Pana atunci, zile insorite!

7 comentarii:

Tea spunea...

super duper, abia astept si eu.
roz si turcoise, here I come!

poate de data asta nimeresc si eu un inel potrivit, nu ma uita!! :)

Andreea spunea...

Da, sigur! O sa fac unul si pentru tine ;)

Tea spunea...

Me so happy.
Abia astept sa ma mandresc cu el!

Andra - Bijoux De Mon Ange spunea...

Imi place mult Medalionul pisica! Superb!


http://bijouxdemonange.blogspot.com/2009/09/oameni-talentati-pe-care-ii-admir.html#links

Andreea spunea...

Hey! Multumesc mult pentru mentionarea mea in lista ta de preferati. Cu ocazia asta am descoperit si eu ceramicclock si boogie care sunt tare interesanti :)

Andreea Vaduva spunea...

Ceramiclocks, imi cer scuze ca am scris gresit intial :D

Andra - Bijoux De Mon Ange spunea...

Da, intr-adevar sunt foarte interesanti!
Sunt convinsa ca mai sunt si altii la fel de interesanti. e chestiune doar de timp pentru a-i descoperi!