marți, 15 septembrie 2009

O vei purta cu tine peste tot



Ce crezi ca e?

14 comentarii:

Andreea Anghelescu spunea...

Pandant? :)

Tea spunea...

cred ca-i nice :)
which is great!

Andreea spunea...

da, in imagine e si un pandantiv, dar ma refeream al intreg desenul, care va aparea imprimat pe ceva. PE ce? :)

Andra - Bijoux De Mon Ange spunea...

O carte? :D

Andreea spunea...

e legat de proiectul R, si are ca scop promovarea...

Andreea spunea...

I wish!
Buna idee! Dar nu :D

Andra - Bijoux De Mon Ange spunea...

Oricum, orice-ar fi, arata tare bine :p

Andra - Bijoux De Mon Ange spunea...

O carte de vizita?

Andreea spunea...

Nope, nu e nici carte de vizita.
Va fi fata unei pungi :)
Ma bucur ca-ti place :)

Andra - Bijoux De Mon Ange spunea...

Pai chiar e buna ideea!
Si eu saptamana trecuta tot am cautat idei ca sa printez pe pungi, pe etichete sau mai stiu eu ce...inca nu m-am hotarat pe deplin...mai astept :D

Andreea spunea...

multa bafta! E o idee buna de promovare. Punga asta nu va prova brandul meu, cat cel al celor din proiectul R. Eu am pungute de hartie natur, pe care imprim cu ajutprul unei stampile mai mari, logoul si datele de contact.

Andreea spunea...

girl, sunt foarte tari ultimele biju pe argintiu. cand le pui pe site/ expui pe undeva :D me wants some :P pupiz

Andreea spunea...

Da sigur, cred ca o sa am cateva cand mai vin la traguri. Si o sa pun si pe site dar mai traziu, pe la sfarsitul lui noiembrie :)

Andra - Bijoux De Mon Ange spunea...

Mult succes si tie cu priectu R!