vineri, 16 octombrie 2009

Învârtita

Pentru ca invartita-i fusta tarancutei in dans si invartita e ziua noastra de luni.
Pentru ca mergem duminica la bunici.
Pentru ca ne place MȚR.
Pentru ca ne e dor de Maria Tanase.
Pentru ca nu renegam traditiile.
Pentru ca unii din noi suntem romani...invartiti.


Cercei Invartita
















Coliere si medalione Invartita






REZERVAT






Brose Invartita










Inele Invartita












--INVARTITA si HATEGANA -- Transilvania --
Vezi mai multe video din Muzica

Si cand vine vorba de cantece populare nu pot sa nu va arat preferata mea: Ciocarlia.

Ciocarlia
Asculta mai multe audio Muzica

Preturi:

Inele, brose: 30 lei. (Brosa fundita - 40 lei)
Cercei: 40 lei (ultimii sunt 30 lei)
Coliere: 60 lei
Medalioane: 40 lei

Materiale: panglici traditionale, cupru, cristale, margele sticla, lanturi.

8 comentarii:

Veronica Biliboc spunea...

Fantastic, Andreea! Like usual :)

Andra spunea...

shmechereeeee

Cristina Papacu spunea...

Biutiiiiii

Andreea Vaduva spunea...

Multumesc mult! Modelul a facut jumate din treaba :)

Varby spunea...

Nu ma pricep la astfel de bijuterii dar cu siguranta fata pe care le poarta este foarte draguta.
Este pacat ca desi ne avem in blogroll ne citim asa de rar. Se aproprie Revelionul si toata lumea se gandeste la excursii. Tu unde mi-ar recomanda sa imi petrec vacanta?
Am scris un articol despre aceasta tema si te provoc la o leapsa in care poti castiga o vacanta de Revelion pe banii mei.
Articolul meu se numeste: "Ghidul alegerii vacantei perfecte de Craciun sau Revelion in 2010"

miha spunea...

Superba si foarte originala toata colectia "învîtita".BRAVO si cu siguranta ca am sa mai vin in visita pe aici.

Andreea spunea...

Multumesc Miha! Ultimele tale coliere, arata delicios :)

cccris spunea...

super!!! www.cccris.blogspot.com