miercuri, 9 decembrie 2009

V=pi R patrat H/ 3


Ieri in pasaj la Universitate am descoperit creatiile Elei. Si m-am ales cu brosa de mai sus, care m-a facut sa-mi fie dor de scoala (aia cu teze si materii rezonabile). I-am lua o brosa foarte tare Andrei (surpriza) si am primit una halucinanta cadou :) Ii multumesc mult Elei si o felicit pentru brosele ei care par franturi de amintiri prafuite si incetosate de experienta si timp, care perimeaza si modifica ceea ce tu stiai ca e o amintire.

Ieri a fost una din putinele zile in care nu mi-am petrecut timpul la Dalles, unde oricat de obositor si inutil ar fi, mie tot imi place. Pentru ca am sansa sa petrec o luna alturi de prietenele mele de care imi era atat de dor, purtand discutii de la Basescu vs Geoana la nastere naturala vs cezariana;de la alimetatie completa vs. excluderea alimentelor de origine animala la marketing, argumentare, sanatate, bani, emigrare, istorie, frumusete, amintiri, povestiri, fuste, psihologie, rochii, jabouri, sintetic, House, bumbac etc. You name it :)



Mai sus sunt eu, puratand o grandioasa palarie Fandacsia, o brosa Burp - Sea Princes si am in mana Fandacsia mea rosie de toate zilele :) Photo credit: Horia.

Va astept si pe voi :)

5 comentarii:

Anonymous spunea...

nu ma pricep sa imi dau cu parerea daca formula e corecta :)) in schimb brosele Elei sunt de vis.couldn't agree more.

Cristina Papacu spunea...

I'm with you!

Andreea Vaduva spunea...

@ Anonim: unde mai pui ca e si corecta formula:)
@ chitan: sa sii ca si eu merg uneori in csul tau de la bicicleta si vad oceanul. Asta cand nu merg zgribulita pe Magheru si trec pe sub geamul care obisnuia sa fie al tau. cu o perdea rosie zburatoare *hug*

ela tudoran spunea...

ma bucur tare tare ca va plac....sarbatori frumoase tuturor!...si succes la Dalles, Andreea!
PS:am daruit brosa de la tine unei prietene dragi.multumesc din suflet

BURP spunea...

ha! deci asta faceti voi la Dalles - stati de discutii :) hmmm, o fi bine? eu credeam ca 'munciti' :P

see you soon, cum ar veni :)