miercuri, 27 ianuarie 2010

Time management




This is an issue that eats my life and my brains lately. I really cannot focus on one single and important thing, I keep flying from here to there, doing nothing, hating myself for not respecting deadlines.
I recently found this interesting helpful(?) article, that I didn't read yet (yeah, I don't have time to read an article supposed to make me win time). Maybe it will help some of you that deal with my problem, but that have a consciences of their own, unlike me.Hope you´ll enjoy it!

PS: Can´t wait for the 8th of February to come, so I can work again on lovely jewelry. Have a nice week!

7 comentarii:

Veronica Biliboc spunea...

Si eu abea astept sa se termine sesiunea sa ma pot delecta cu ce imi face cea mai mare placere:handmade . mai rau este ca urmaresc un serial si trebuie sa vad cum se termina :)) (mai am 7 ep :D)Am comenzi de expediat, o tona de invatat insa nu ma pot despinde de calculator...Pt asa ceva ai un articol?:D

Andreea spunea...

si eu am patit as acu serialele. Termina+l si scapa de el, nu te mai apuca de nicunul pana nu termini treaba :)

Veronica Biliboc spunea...

Asta si intetionez sa fac:) tocmai ce mai am doar 6 ep :))

Meda spunea...

Hei, fetelor, se vede ca suntem din acelasi aluat! Eu cel putin am renuntat la televizor, dar internetul imi mananca mult timp. SI imi place de numa sa fac ce am chef. Ieri de ex. m-a apucat cheful de vintage valentine, dupa ce mi-am facut "norma" pt. cutlebug challenge. Pana nu am facu inca 3 felicitari nu m-am oprit, iar apoi am stat aproape toata noaptea sa creez un set de invitatii pt. targul de nunti de a 2-a zi. Ce ne facem? Asta nu e deloc productiv.

Andreea spunea...

:)) pai si noi am renuntat le tv, serialele sunt loate de pe torente:D, deci tot la net ajungem. Am stat o zi fara net, ca am fost pelcata din oras si intrasem in sevraj, acum am muuult de recuperat. E patologica treaba!

Ralu spunea...

I have the same problem...that is why the first 2 sentences caught my attention;))especially the "hating myself for not respecting deadlines" part. as for the article you linked to...it's on my desktop now (and it'll stay there until I have the necessary time)...good luck with the creepy deadlines :)

Andreea Vaduva spunea...

I finally managed to read it and it is useful, if you have the power of will. It tells you to focus on one single thing, instead of mixing small pleasures with work...it seems that is all about wanting something badly :)