vineri, 16 aprilie 2010

Dreamy Days by Biba Bijoux

Accesoriile Dreamy Days exprima delicatetea si sensibilitatea femeii romantice; ele scot la iveala amintirile din copilarie legate de serbetul de trandafiri, povestile cu feti-frumosi si dorintele puse cu fiecare stea cazatoare. Asa cum obisnuiam sa prindem licurici in borcan, acum prindem vise, le ferecam si le purtam cu noi peste tot.


Coliere













Pandantive








Cercei



Brose







Cine poarta Dreamy Days? Femeia visatoare si etern indragostita a carei lume se afla undeva intre fantezie si realitate. Viata ei e presarata de iubiri neimpartasite, de pasiuni mistuitoare, suferinte, flori, vise, amintiri si regrete, scrisori parfumate si dantele pretioase. Ea iubeste Parisul si florile de primavara. Crede in eternitate, in sinucidere, in priviri si in fericire. Iubeste.




Preturi

Brose - 55 lei
Pandantive - 70 lei
Coliere - 85- 115 lei

7 comentarii:

kittenhood spunea...

foarte frumoasa poveste si realizare!

Veronica Biliboc spunea...

O colectie formidabila. Devii din ce in ce mai buna si creativitatea ta este debordanta :)
Cel mai mult imi plac pandantivele si colierele cu piese centrale mari. Mi se pare ca se vad foarte bine "comorile" din interior.

Alice in vintageland spunea...

Lovely! Very beautiful! I'm very proud of my new necklace, I'll cherish "him" forever! Nu stiu de ce am scris in engleza, ideea este ca-mi place mult de tot!:))))

Vlad Gabriela - Maria spunea...

parca mi'ai facut mie decrierea

i want one asap!!!

mi'ai pus punctul pe I :))

Andreea spunea...

@ gabi: de cate ori intram pe blogul tau si vedeam pozele dreamy aveam un sentiment de regasire si linste placuta..pana la urma l-am concretizat in colectia asta :)
Ma bucur mult ca va place si va multumesc pentru cuvintele frumoase!

Inge spunea...

Ma simt pierduta intr-o poveste vazand pozele astea. Este funny cum la sf, cand sunt afisate preturile, cade si masca,...povestea se termina :)


http://ingridslifeandluxury.blogspot.com/

Andreea spunea...

@Inge: initial preturile nu erau afisate, tocmai pentru a ramane o poveste, dar multa lume m-a intrebat in privat de preturi asa ca am sitit ca am datoria de a le afisa.
Ce masca incepe sa cada la sfarsit?